Show simple item record

dc.contributor.authorЛазић, Небојша Ј.
dc.date.accessioned2022-07-14T10:11:55Z
dc.date.available2022-07-14T10:11:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://platon.pr.ac.rs/handle/123456789/178
dc.description.abstractУ овом тексту проблематизујемо однос фреско-слике (ктиторске фигуре краљице Симониде у манастиру Грачаница) и песничке слике (песме Си-монида Милана Ракића из циклуса На Косову). Иако припадају двема гранама уметности, елементи једног и другог уметничког дела се, у скла- ду с математичком теоријом Михаила Петровића о феноменолошком пресликавању, могу упоређивати и довести у директну везу. Пошто Ра- кићева песма језичким средствима ре-конструише фреско-слику, та по- везаност се појачава, а два, на први поглед, разнородна уметничка дела постају комплементарна. Као теоријски оквир послужила су нам семио- тичка учења прагматичарȃ Ч. С. Перса и Ч. Мориса и лингвистичка се- миологија (семиотика) Ф. де Сосира.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherФилозофски факултет Косовска Митровицаen_US
dc.rightsАуторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleФреско-слика и песничка слика (Оглед о „Симониди“ Милана Ракића)en_US
dc.title.alternativeНаука без граница 1en_US
dc.typekonferencijski-prilogen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.citation.spage195
dc.citation.epage206
dc.subject.keywordsМилан Ракић, семиотика, прагматизам, слика.en_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.type.mCategoryM14en_US
dc.type.mCategoryopenAccessen_US
dc.identifier.cobiss267495948


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД
Except where otherwise noted, this item's license is described as Ауторство-Некомерцијално-Без прерада 3.0 САД